Οι παλιές αγάπες, λέει ένα τραγούδι των Πυξ-Λαξ, πάνε στον παράδεισο, οι μεγάλες όμως... δεν πεθαίνουν ποτέ Κ.

23.3.09

N Y X T E Ρ Ι …

image

Με βρήκε πάλι απόψε άγρυπνο η αυγή ,

στου παραθύρου μου την κόχη ακουμπισμένο ,

πέρασε μια ολόκληρη ζωή , σε.. μια στιγμή ,

μπροστά στα μάτια μου , έργο παλιό..χιλιοπαιγμένο …

          *                *                *

Ξέθωρες , σκόρπιες μνήμες ..ξεχασμένες ,

στων παιδικών μου ονείρων , τα κρυφά τα μονοπάτια ,

παλιές αγάπες , μέσα στη χρονό…σκονη θαμένες ,

κι’ ένας ορίζοντας απέραντος , δυό καστανά θλιμένα ..μάτια .

            *                 *                *

Και , σαν το πρώτο της αυγής το φως , αχνό , με βρήκε ,

καρτερικά , την περασμένη μου ζωή να..σεργιανίζω ,

κύλισε δάκρυ , λες και στα μάτια κάποιο σκουπιδάκι μπήκε ,

αχ..βρε καρδιά μου !!  πως με κάνεις πάντα  και..δακρύζω …

Λιδορίκι 23 Μαρτίου 2009

Δεν υπάρχουν σχόλια: